[ad_1]
تبلیغات تخته ای که رقبا را اذیت می کنند
برای اینکه مشتریان ماشین را انتخاب کنند و مبلغ زیادی را بپردازند ، باید دلایل زیادی را توضیح دهید که چرا از آن راضی هستید. چنین فرایندی به ناچار منجر به قبیله گرایی در فرهنگ خودرو می شود و درگیری را تحریک می کند.
این کودکانه است که به سادگی کسی را که انتخاب دیگری از ما انجام می دهد ، مسخره یا خرخر کنیم ، اما گاهی اوقات ما این کار را می کنیم. این اجتناب ناپذیر است زیرا به چیزی در عمق ناخودآگاه انسان متصل است که نمی تواند برای همیشه با فعالیتهای روشنگری سرکوب شود (درست است زیرا دانشمندان این را می گویند).

همین امر در مورد تبلیغات عالی اتومبیل نیز هست و آنها عمیقاً به قلب مردم جذاب می شوند. مهمترین چیز تبلیغات بیلبورد است. در سالهای اخیر ، تبلیغات بیلبورد به دلیل فناوری پیشرفته دیجیتال ، خلاقیت غیر متعارف و احساس رقابت در بین آژانس هایی که بیلبورد ایجاد می کنند ، در سالهای اخیر نقش سنگینی دارند.
امروزه ، علائم دیجیتالی حتی ظاهر شده اند که پیام های شخصی شده را بر اساس تصاویر گرفته شده بر اساس تصاویر گرفته شده با دوربین های ANPR (تشخیص خودکار پلاک) نمایش داده می کنند. برخی از تبلیغات بیلبورد فورد موستانگ مکانیسمی را برای بازآفرینی دود تایر نشان می دهد.
من در اینترنت تحقیق کردم و دریافتم که در وین ، پایتخت اتریش ، نشانه ای برای برند چاقوی لوکس تیرولیت وجود دارد که به تدریج طی چند هفته تا ماه ها اکسیده می شود و باعث می شود چاقو به چشم بیاید (باید اعتراف کنم که این مطمئناً ایده هوشمندانه ای بود).
با این حال ، من تبلیغات بیلبورد ساده و کمی طعنه آمیز را خیلی بهتر دوست دارم. دیدن مواردی مانند سرگرمی یا توهین به رقبای توهین آمیز بسیار جالب است. این شوخ ، با اعتماد به نفس است و اغلب حاوی شوخی های تیز و شوخی های خودآزمایی است.
چنین نشانه هایی احساس می کنند که از سران چهره های تخیل و با استعداد متولد شده اند. در ایالات متحده رایج است. در انگلستان ، محل زندگی اتوکار ، اغلب به دلیل مقررات سختگیرانه دیده نمی شود.
با این حال ، در از بین بردن محدودیت ها ، Ineos (بخش خودرو گروه غول شیمیایی INEOS) اخیراً یک تبلیغات تبلیغاتی را راه اندازی کرد که باعث سرگرمی رقیب لندرور شد. اینئوس نشانه ای را در تریلر نصب کرد و در اطراف مکان های تولید و تحویل لندرور در غرب میدلندز حرکت کرد.
بکسل گرنانادای Ineos بود ، با این علامت گفت: “بیایید این کار را به بیرون ببریم” توسط یک مدافع مشکوک تمیز لندرور و یک گرنادی کثیف.
نویسنده نمی تواند کمک کند اما بخندد. من صاحب گرنانادیا نیستم ، و نه به خصوص هوادار نیستم. علاوه بر این ، این تبلیغ بی اساس است ، کمترین حرف را می گویم.
من دیده ام که مدافعان کاملاً از گرنانادیا پیشی می گیرند و عملکرد قدرتمند رانندگی خود را در مسیرهای جنگلی و دوره های خارج از جاده گل آلود نشان می دهند. این صحنه را نمی توان در تبلیغات Ineos استفاده کرد.
اما این مشکل نیست. یکی در واقع توسط افرادی که از جاده ها رانندگی می کنند خریداری می شود ، در حالی که دیگری اینگونه نیست. لندرور باید به این امر افتخار کند. این بدان معنی است که مدافعان از محدودیت های خود پیشی گرفته و موفقیت تجاری بسیار بیشتری دارند.
البته این تبلیغات با خطر انتقاد همراه است. این قیمت موفقیت است. رنو اخیراً در حال انجام کاری مشابه است. آنها یک کمپین را برای راه اندازی تبلیغات بیلبورد برای New Renault 5 در نمایندگی های برنتفورد راه اندازی کردند و از آنها دعوت کردند تا “همسایگان خود را حسود کنند.”
در کنار این نمایندگی یک فروشگاه مینی حق رای دادن قرار دارد و در مقابل فروشگاه یک رنو 5 وجود داشت که Union Jack روی پشت بام آن نقاشی شده بود.
این یکی نیز جالب بود و باعث خنده من شد. تبلیغات موفقیت آمیز است. هیچ دوربین ANPR یا جلوه های ویژه لازم نبود.
من امیدوارم که فرهنگ سازمانی صنعت خودروسازی آنقدر سفت نشود که گاهی بازیگوشی قدیمی را فراموش کند.
قاب نردبان تصویر در مقابل SUV Monocoque! نمایشگاه خودروهای خارج از جاده بریتانیا[مقایسه گرنانادیا Ineos و Land Rover Defender]42 کارت در کل
[ad_2]
لینک منبع