به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    2025 Edition 10 بهترین اتومبیل های اسپرت انتخاب شده توسط مجلات خودروهای خودروها که سرعت و سرگرمی را دنبال می کنند | اتوکار ژاپن

    خرداد 18, 1404

    Subaru Rayback متناسب با تعلیق قابل تنظیم ارتفاع با رنگ سفت و سخت برای دقت بهتر | فروشگاه ویژه | اتوکار ژاپن

    خرداد 17, 1404

    “من نمی خواهم میراث را ببندم!

    خرداد 16, 1404
    What's Hot

    2025 Edition 10 بهترین اتومبیل های اسپرت انتخاب شده توسط مجلات خودروهای خودروها که سرعت و سرگرمی را دنبال می کنند | اتوکار ژاپن

    خرداد 18, 1404

    Subaru Rayback متناسب با تعلیق قابل تنظیم ارتفاع با رنگ سفت و سخت برای دقت بهتر | فروشگاه ویژه | اتوکار ژاپن

    خرداد 17, 1404

    “من نمی خواهم میراث را ببندم!

    خرداد 16, 1404
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    فیس بوک توییتر اینستاگرام
    استراتژیست نیوز
    • صفحه اصلی
    • اقتصاد
    • بازار
    • بازی و سرگرمی
    • فرهنگی
    Button
    استراتژیست نیوز
    خانه » Eiji Aonuma، مغز متفکر Legend of Zelda می‌گوید که او همیشه قبل از داستان روی گیم‌پلی تمرکز می‌کند
    اخبار

    Eiji Aonuma، مغز متفکر Legend of Zelda می‌گوید که او همیشه قبل از داستان روی گیم‌پلی تمرکز می‌کند

    nstamtamurategistتوسط nstamtamurategistآبان 27, 1403بدون دیدگاه2 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست پست الکترونیک

    در مصاحبه اخیر، ایجی آئونوما، تهیه‌کننده و توسعه‌دهنده سری Legend of Zelda توضیح می‌دهد که چگونه داستان‌های بازی‌هایش همیشه پس از مشخص شدن گیم‌پلی آن‌ها آشکار می‌شوند – و چرا فکر می‌کند انجام کارها برعکس آن «دشوار» است.

    Aonuma اخیراً در صحبت با واشنگتن پست توضیح می دهد که چگونه نینتندو با بازی های خود مخالفت می کند و قبل از دست زدن به داستان روی گیم پلی تمرکز می کند. تهیه‌کننده می‌گوید: «من واقعاً هیچ‌وقت بازی‌ای نساخته‌ام که ابتدا به داستان فکر کنید و سپس وارد گیم‌پلی شوید. “اول وقتی به گیم پلی فکر می کنید، بعد از آن چیزی که می خواهید به آن فکر کنید این است که چگونه می توانید بازیکنان را وادار به درک آن بازی کنید.”

    به گفته Aonuma، این رویکرد منحصربه‌فرد به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا بازی‌های خود را راحت‌تر بهبود بخشند، زیرا هیچ محدودیتی توسط یک روایت از پیش تعیین‌شده وجود ندارد. در عوض، گیم پلی به شکل گیری داستان کمک می کند تا برعکس. توسعه دهنده جزئیات می دهد: “داستان به عنوان یک کشتی استفاده می شود زیرا شروع و پایان دارد و بازیکن در آن حرکت می کند.” مطمئناً این یک راه جالب برای انجام آن است، اما او به هیچ وجه آن را ندارد.

    همانطور که Aonuma می گوید، برای او سخت است که بازی ها را متفاوت بسازد و روند را با روایت به جای گیم پلی شروع کند. من فکر می‌کنم که انجام معکوس و شروع با داستان، سپس سعی کنید مکانیزم‌های گیم‌پلی را با آن تطبیق دهید، واقعاً دشوار خواهد بود.» بعد از بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom اخیرا و اینکه خودم مدت هاست در Zelda استن بودم، از یادگیری رویکرد Aonuma شگفت زده شدم – اما مطمئناً به نظر می رسد که خوب کار می کند.

    منبع: gamesradar

    Share. فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر پست الکترونیک
    nstamtamurategist

    پست های مرتبط*

    2025 Edition 10 بهترین اتومبیل های اسپرت انتخاب شده توسط مجلات خودروهای خودروها که سرعت و سرگرمی را دنبال می کنند | اتوکار ژاپن

    خرداد 18, 1404

    Subaru Rayback متناسب با تعلیق قابل تنظیم ارتفاع با رنگ سفت و سخت برای دقت بهتر | فروشگاه ویژه | اتوکار ژاپن

    خرداد 17, 1404

    “من نمی خواهم میراث را ببندم!

    خرداد 16, 1404

    عضو خانواده خود را پیدا کنید و به فروشگاه ما بیایید. بازرسی و نگهداری وسایل نقلیه Boxster Porsche 718 | فروشگاه ویژه | اتوکار ژاپن

    خرداد 15, 1404
    یک نظر اضافه کنید

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.