پس از انتشار طولانیمدت انتظار Dragon Age: The Veilguard در پایان اکتبر، مدیر هنری BioWare از ابتدای توسعه بازی، قطعاتی از هنر مفهومی را به اشتراک گذاشته است، از جمله اولین قطعهای که برای این پروژه انجام داده است.
این روزها توسعه بازیها زمان زیادی را میطلبد، و این به ویژه در مورد Dragon Age: The Veilguard صادق بود، با توسعهدهندگانی مانند هنرمند مفهومی آن زمان، مدیر هنری اکنون مت رودز، در حال فکر کردن به ایدههایی برای ادامه بازیهای منتشر نشده است. عصر اژدها: تفتیش عقاید. یکی از این قطعات، که رودز در توییتر به اشتراک گذاشته است، اولین قطعه هنری مفهومی را که او برای Veilguard ساخته است، نشان می دهد که شامل یک استاد، بردگان و یک ماجراجو در منظره شهری مه آلود است.
Veilguard اولین قطعه واقعی از هنر مفهومی که برای این پروژه ساختم. ما میدانستیم که به Tevinter میرویم، بنابراین این اولین تلاش برای تکمیل آن بود. یک جادوگر قدرتمند که توسط بردگان الفهایش بر روی قفسهای حمل میشود و یک ماجراجوی بینظیر در تلاش برای فرار از گشتهای جادوگر است… pic.twitter.com/j8q7B6Ys1p 15 نوامبر 2024
همراه با بسیاری از قطعاتی که اخیرا توسط رودز به اشتراک گذاشته شد، او تایید کرد که مربوط به سال 2014 است و قبل از انتشار Inquisition، او و تیم از قبل ایدههایی برای این داشتند که سریال پس از آن به کجا برسد. “در تمام راه در سال 2014، قبل از اینکه Dragon Age: Inquisition حتی ارسال شود، شروع کردم به ترسیم چیزهای جالب بعدی. ما شتاب زیادی داشتیم، بنابراین این ماکتآپهای سریع کشف کردند که برخی از رشتههای داستان ناتمام ممکن است به کجا منتهی شود.” او در توییتر نوشت.
10 سال پس از ساخته شدن مفاهیم اولیه توسط رودز و دیگر هنرمندان BioWare، به نظر منصفانه است که بگوییم برنامهریزی رو به جلو نتیجه داده است و بازی مورد توجه مثبت بازیکنان و منتقدان قرار گرفته است.
منبع: gamesradar