خودروسازی لامبورگینی، تولیدکننده خودروهای لوکس، از شرکت رمزارز روی رمپ ترنساک برای ضرابخانه توکن غیرقابل تعویض آینده خود استفاده خواهد کرد.
در 7 نوامبر، لامبورگینی به کاربران اجازه می دهد تا NFT های Revuelto خود را به عنوان بخشی از همکاری Fast ForWorld سازنده خودرو با شرکت بازی سازی و سرمایه گذاری خطرپذیر Web3 Animoca Brands برش دهند.
NFT ها به کاربران امکان می دهد لامبورگینی های دیجیتال را در طیف گسترده ای از بازی های توسعه یافته توسط Motorverse، پروژه برندهای Animoca با تمرکز بر وسایل نقلیه دیجیتال، برانند.
Transak در یک بیانیه مطبوعاتی که برای Cointelegraph ارسال شد، گفت که شریک “NFT Checkout” برای پروژه Fast ForWorld خواهد بود. در این اطلاعیه اشاره شده است که کاربران میتوانند روشهای پرداخت را از طریق پلتفرم Transak انتخاب کنند. این شامل پرداخت های کارتی و انتقال مستقیم بانکی می شود.
با وجود نقض اخیر داده ها، Transak به کاربران خود اطمینان می دهد که این پلتفرم انتقال امن پرداخت را تسهیل می کند. در 21 اکتبر، پلتفرم کریپتو روی رمپ با 92000 کاربر، که حدود 1.14 درصد از پایگاه کاربران Transak پس از یک حمله فیشینگ تحت تأثیر قرار گرفتند، دچار نقض داده شد. ترنساک در یک اعلامیه گفت که “هیچ اطلاعات مالی” به خطر نیفتاده است.
کاهش حجم فروش ماهانه NFT
سرمایه گذاری لامبورگینی در فضای NFT در بحبوحه رکود گسترده تر بازار در کلکسیون های دیجیتال Web3 انجام می شود.
در ماه اکتبر، NFTs حجم فروش ماهانه 356 میلیون دلاری را ثبت کرد. در حالی که این رقم در مقایسه با سپتامبر 18 درصد افزایش نشان میدهد، اما همچنان 353 درصد کمتر از اوج بازار در مارس 2024 است، زمانی که NFTs حجمی معادل 1.6 میلیارد دلار داشت.
هارشیت گانگوار، رئیس بازاریابی و روابط سرمایهگذار در ترنساک، به کوین تلگراف گفت که لامبورگینی در حال غواصی در NFT است تا تجربیاتی منحصر به فرد و همهجانبه ایجاد کند. گنگوار افزود:
برای برندهای سطح بالایی مانند لامبورگینی، NFT ها راه جدیدی برای تعمیق روابط با طرفداران و مجموعه داران با ارائه دارایی ها و تجربیات دیجیتال منحصر به فرد است که جذابیت طولانی مدت دارند.
Gangwar گفت این استراتژی به سازنده خودرو اجازه می دهد تا با جامعه خود تعامل بهتری داشته باشد. او افزود که علیرغم افت بازار، NFTها همچنان با “جوامع ویژه و با ارزش” که به سمت “محتوای انحصاری و همسو با برند” کشیده شده اند، طنین انداز می شوند.
گانگوار گفت: «این موضوع کمتر مربوط به حجم فروش فوری است و بیشتر در مورد ایجاد زمینه برای آینده دیجیتالی است که در آن مالکیت، تعامل با نام تجاری و تعامل با جامعه در محیط های مجازی رخ می دهد.
منبع:cointelegraph